پستام تموم شده
کینه پوش

پستام تموم شده میخوام براتون برقصم 
جونی جونم یار جونم بیا دردت به جون ، دم مهتاب لب دریا سی تو آواز می خونم ، جونی جونم یار جونم آآآآآآآ 
(‘_’)
_//
_\/
(‘_’)
\\
\/
/(‘_’)\
_||
_\/
چون بچه های خوبی بودین یک هلیکوپتری هم واستون میزنم 
_/\
_|
_/\
(.-.)
سفارش برای مجالس پذیرفته می شود



نظرات شما عزیزان:

masihsalib
ساعت20:12---18 آذر 1392
ازوبلاگت مشخصه خیلی غصه داری مثل خوده منی

✘ ㋡✘sнαßnαm ㋡
ساعت16:33---21 آبان 1392
هیــــچ وقــــت ...

لبهــای یــه دختــر رو لمـــس نکـــن !

اگـــه " عاشقـــش " نیستـــی‌ ،

چـــون بـــا لمـــس لبهـــاش ;

نـــه فقـــط لبهـــاش ,

بلـــکه " قلبـــش " رو هـــم ,

لمـــس میکنـــی‌........!


یاغی
ساعت16:46---6 آبان 1392
کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر من پیرمرد نیستی ...

یهو غیب میشین

این تو

اونم دلارام
پاسخ: میام همیشه میام ولی دیگه نمی نویسم اتفاقا به تو و کیمیا سر میزنم هستم ولی نیستم


ی درداره مونث
ساعت1:43---5 آبان 1392
داداش قصد اومدن ندای ایا

بابا داش راز با اون مهاجرت و غیبت 3ماهش چند وقت پیش اودم

تو کوجایی

اخه بخدا نگرانتم

بیا زود تورو جون من

امیدوارم درگیر چیزای خوب باشی!


ی درداره مونث
ساعت14:05---1 آبان 1392
داشتیم فیلم هندی میدیدیم

سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !

گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!

بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی :| !

هیچی دیگه ضایع شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم
=-=
عیدت مبارک دادشای جونم

نمیای پیش ما..
دلمون تنگه واست ب خدا



عَتیــــــــــقهـ
ساعت13:57---30 مهر 1392
دادا کجایی؟
چرا دیگه به عتیقه سر نمیزنی؟
دلم برات تنگیده
به یادتممممممم


✖آدمـــ لاشــی✖
ساعت21:40---29 مهر 1392
مورد داشتیم باباهه به دخترش گفته :
کلیپس بابا ، مربا بده بابا !!!
اپم خوشحال میشم ک سر بزنی


یاغی
ساعت15:39---27 مهر 1392
نیستی داش

ی درداره مونث
ساعت17:34---24 مهر 1392
خدایا ،قبله ام ، سجاده ام حرف دلم آخر تویی تو

خدایا معبد ومعبود دنیا و سر شوریده ام آخر تویی تو

عید قربان مبارک

دادشی جونم کجایی


دلارام
ساعت16:36---24 مهر 1392
سلام داداش عزیزم.. عیدت مبارک

ی درداره مونث
ساعت1:18---19 مهر 1392
خدایا . . . ؟؟

وقتی دلت میگیره چکار می کنی ؟

میری یه گوشه می شینی هی با نگاهت بازی کنی که...

یادش بره می خواسته گریه کنه ؟!

یه لیوان آب یخ می خوری تا تمام بغض هاتو یک جا قورت بدی ؟!

بعد اونوقت یادت بیاد که تنهایی باید تنها باشی

خدا جون نمیدونی من ایـن روز ها چقدر خدا بودم !!
=-=
کجایی شبح بیا دلم تنگه برات


elena 718
ساعت0:26---19 مهر 1392
اقاهانی میشه یه لطفی کنی وپست جدید بزاری؟

دلارام
ساعت17:46---18 مهر 1392
نیستی

ی درداره مونث
ساعت1:39---16 مهر 1392
هیچ حرفی مرحَمِ زخم نیس ! با عسل نمیشه جای نیشِ زنبورو خوب کرد ! ✘ .


الناز
ساعت0:17---16 مهر 1392
سلام عزیزم روبراهی؟ النازه بی معرفتم شناختی‏!؟ هانی میای وبم؟ باهات حرف دارم میخوام باهات وداع کنم هه ... دلم برات تنگ شده زود بیا گلم

رضا
ساعت21:25---14 مهر 1392
پس منتظریم!
.
داش ، نیستم!
اما به یادتم


faezeh79
ساعت9:52---14 مهر 1392
دست به کار شو چرا پست جدید نمیزاری ؟

faezeh79
ساعت18:40---13 مهر 1392
هه میترسم گیر کنه

دلارام
ساعت2:48---13 مهر 1392
عاغا تا کی قراره همینجوری برقصی؟

راضی نیستیم به خدا چند روزه همش داری قر میدی
پاسخ: تا وقتی که زمونه دست از زدن برداره ما که فعلا داریم با چشمانی اشکی به ساز زمانه میرقصیم


ی درداره مونث
ساعت10:56---12 مهر 1392
عموم میگه اولین بار کامران و هومن رو تو تلویزیون دیدم فکر کردم زن و شوهرن

بعدنا فهمیدم که خواهرن!!

=-=-

زندگی یعنی:مثل خر درس بخونی دهنت سرویس بشه

در اینده بتونی مثل خر کار کنی دهنت سرویس بشه




پاسخ: خخخخخخخخ


ی درداره مونث
ساعت1:04---12 مهر 1392
امروز دست خط خودمو بردم دارو خونه …



بهم دارو داد ! )



ینی راجب منم صدق میکنه!
پاسخ: خخخخ دیوونه


رضا
ساعت0:19---12 مهر 1392
تو ذاتا رقاصی

ای مطرب !!!

چرا به هارو به سمت و سوی لهو و لعب سوق میدی؟؟؟؟

.

پست هات تموم شد؟؟؟؟؟

کی جنس جدید میارین؟؟؟

چزی ته انبار نمونده؟؟؟
پاسخ: نه دیگه چن روز دیگه میارم اوردم خبرت می کنم


ی درداره مونث
ساعت19:55---10 مهر 1392
هیییییییییییی



گفتم دیگه ابجی دادشای شباش نداره



هخخخخ



رووووو رو داری؟
پاسخ: بلـــــــــه چه جورش


ی درداره مونث
ساعت16:57---9 مهر 1392
هههههخ ایوووووووول باباااااااااااا



شباشم دادماااااااااااااا






پاسخ: په می خواستی ندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


faezeh79
ساعت13:13---9 مهر 1392
هلیکوپتریت تو حاقم
پاسخ: خخخخخ تو حلقت


دلارام
ساعت2:42---9 مهر 1392
هر چی صبر کردم فیلتر بشم نشد خودم دست به کار شدم

هانی نزن به خدا اخریشه دیگه
پاسخ: تو باید همون کارو بات بکنن وگرنه آدم نمیشی


دلارام
ساعت0:23---9 مهر 1392
ای جونم دادا


عاغا خوشحال میشم یه سر بیای


esfandi.lxb.ir
پاسخ: کجاس این جا؟
پاسخ: تو هر روز اسم وبلاگتو عوض می کنی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|